ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

عزیزم اولین قدمات مبارک!

1393/2/15 13:28
نویسنده : مامان اسیه
559 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم امروز 1سال و 14 روزته که دارم برات مینویسم تقریبا از دو روز پیش از سر جات بلند میشدی و بدون تکیه گاه می ایستادی تا اینکه دیشب که رفته بودیم خونه ی مامان جون یه دفعه شروع کردی به راه رفتن من و بابایی هم هی قربون صدقت میرفتیم و تو رو تشویق میکردیم توهم از ذوق برا خودت دست میزدی و میخندیدی تشویققه قههخندهتشویقمن که از مدتها منتظر این لحظه بودم حسابی ذوق زده شده بودم عزیز دلم دخترکم ! امیدوارم که همیشه سالم باشی و بتونی روی پاهات با قدرت بایستی و راه بریقوی

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانی هیما
16 اردیبهشت 93 12:34
اااااااااااااااااااای جونم مبارک باشه این قدمهای کوچیک عززززززززیزززززززززم
مامان فرشته
20 اردیبهشت 93 17:13
پیش به سوی خوشبختی.مبارکه
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه
27 اردیبهشت 93 1:18
ای جانم قربونت برم که راه افتادی دخمل طلا ..
مامان اسیه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان فاطمه
1 خرداد 93 18:38
مامان آسیه عکس میخوایم عکسای تولد گل بهارتون ...یالا یالا..
مینا مامان روشا
4 خرداد 93 10:21
مبارکت باشه عزیزم انشاالله همیشه استوار پیش به سوی موفقیت قدم برداری عزیزم