ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

دختر بابایی

1393/8/25 1:07
نویسنده : مامان اسیه
745 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که میگذره دلم میسوزه میتونم با جرات بگم این روزا دوست دارم زمان بایسته و

دیگه حرکت نکنه هر روز که به دیروزت فکر میکنم دلم میسوزه که ای کاش دوباره زمان به

عقب بر میگشت و باز هم اون شیرین کاری دیروزت برام تکرار میشد وقتی تو رو میبینم که

اینقدر عاشق بابات هستی با تمام وجودم احساس خوشبختی میکنم لحظه یی که زنگ در

خونه به صدا در میاد و تو اینقدر مشتاقانه به طرف در میدوی و بابا رو صدا میزنی اون لحظه

احساس میکنم که من خوشبخت ترین زن و مادر دنیا هستم همین دیروز که من و بابایی

نشسته بودیم وقتی دیدم که تو ماریای کوچولوی من با اون دستای کوچولوت با اون نگاه

مهربونت دویدی و رفتی کشون کشون از تو اتاق یه بالشت آوردی و گذاشتی تو کمر بابات از

خوشحالی اشک توی چشمام میدوید باورم نمیشد که به این زودی بتونی خستگی باباتو از

تنش در بیاری...وقتی پا به پای بابات راه میری و مرتب صداش میزنی و ازش چیزی میخوای با

خودم میگم که تو با اون فکر بچگانه ت خیلی زود فهمیدی که محکم ترین پناهگاه دنیا برات

باباته...هر روز که میگذره خدا رو شکر میکنم که تو فرشته کوچولوی مهربون رو به من و بابایی

هدیه داد و زندگیمان را با وجود تو گل زیبای بهشتی زیباتر و زیباتر کرد...

 

دختر که باشی

 

میدونی اولین عشق زندگیت پدرته

 

دختر که باشی میدونی محکمترین پناهگاه دنیا

 

آغوش گرم پدرته

 

دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی

 

که میتونی تو دستت بگیری و

 

دیگه از هیچی نترسی 

 

دستای گرم و مهربون پدرته 

 

هر کجای دنیا هم باشی

 

چه باشه چه نباشه

 

قویترین فرشته ی نگهبان پدرته...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
27 آبان 93 19:25
الهی که سایه پدرها همیشه بالا سر بچه ها باشه.. مطلبت خیلی قشنگ بود عزیزم .. دلم واستون تنگ شده
مامان اسیه
پاسخ
ممنونم فاطمه جون! دوست خوب و مهربونم دل ما هم براتون تنگ شده بیاین پیشمون خوشحال میشیم مخصوصا ماریا که مرتب آیرا گلی رو صدا میزنه
مامان فرشته
7 آذر 93 17:20
ایشالاه سایه مامان و باباش همیشه بالای سرش باشه
مامان اسیه
پاسخ
دوست عزیز ممنونم از دعای خیرتون ایشالله سایه ی همه ی بابا و مامانا بالا سر بچه هاشون باشه