ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

بخواب عزیز دلم تا خوابای خوب ببینی

1392/5/7 21:41
نویسنده : مامان اسیه
356 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چند روزیه که  خوابت به هم ریخته روزا که درست نمی خوابی و شبا هم تا دیر وقت بیداری این چند روزه واقعا خسته شدم آخه من هم خیلی کم میخوابم دیشب مجبور شدم به روش کتابی خوابت کنم اول بهت شیر دادم بعد هم گذاشتمت توی گهواره هر کاریت میکردم نمیخوابیدی  فقط به من نگاه میکردی و گریه میکردی که بغلت کنم اما عزیز دلم موقع خوابت بود و کم خوابی برات خیلی ضرر داده اینقدر به خودم فشار آوردم که بغلت نکنم خلاصه دیشب برای اولین بار یک ساعت تموم گریه کردی و من هم پایین گهوارت هی دل دل میزدم که بیام بغلت کنم اما باز به خودم میگفتم نه این کار دلسوزی نیست بذار تا  خوابش ببره تا اینکه بالاخره بعد از یک ساعت گریه خوابت برد اللهی فدات بشم مادر ...خیلی شب بدی بود آخه من نمی تونم ببینم تو گریه کنی و نتونم هیچ کاری برات بکنم . عزیز دلم امیدوارم امشب که شب دومه راحت بخوابی اینقدر بی تابی نکنی آخه من مجبورم تا یه هفته این کارو بکنم تا تو عادت کنی شبا زود بخوابی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)