ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

بوی عید می آید...

1392/12/16 13:51
نویسنده : مامان اسیه
570 بازدید
اشتراک گذاری

به به چه بوی خوبی میاد بوی بهار میاد بوی عید و خونه تکونی و شیرینی درست کردن و هفت سین و ماهی گلی و دید و بازدیدو... از همه مهمتر بوی نزدیک شدن روز تولد تو نازنینم در اولین روز بهار همه ی مشامم رو پر کرده این روزا منو یاد روزای انتظار میندازه روزایی که هر روز لباسای کوچولوتو بیرون میاوردم و بوشون میکردم و میگفتم وای دیگه صبرم سر اومد چقدر دیر میگذره پس کی روز تولدش میشه تو درون بودی و من از بیرون باهات حرف میزدم قربون صدقه ت میرفتم برات شعر و لالایی میخوندم و تو هم ورجه وورجه میکردی ... عروسکم!هنوز هم وقتی به روز تولد و به دنیا اومدنت فکر میکنم اشک توی چشمام جمع میشه و حسرت اون روز رو میخورم که چه زیبا و باشکوه قدم به این دنیا گذاشتی هنوز صدای دکترم توی گوشمه که تو رو آورد بالا و بهم گفت یه دختر خشکل و تپل گیرت اومد ومن از شدت خوشحالی گریه میکردم و اشک میرختم و صدات میزدم ماریای من گریه نکن من پیشتم تو هیچ وقت از مامان جدا نمیشی خوش اومدی دخترم خوش اومدی عزیزم ... به دکترم گفتم تو رو خدا بچم رو بیارید پیشم اون منو میخواد... اون روز بهترین روز بود روز مادر شدن من ! روزی که از خوشحالی اصلا به دردم فکر نمیکردم دنیا در مقابل چشمانم هیچ بود آرامش تمام وجودم را گرفته بود صدای خدا را میشنیدم که میگفت دعا کن ما امروز به تو یک فرشته ی کوچک هدیه دادیم برای همه ی کسانی که دوستشان داری دعا کن  تو امروز مادر فرشته یی شدی که با آمدنش گناهان تو بخشیده شد و من اشک میریختم و تمام درد دلهای عزیزانم را با خدا در میان میگذاشتم از او خواستم که همیشه همراهشان باشد و بهترین روزها را برایشان رقم بزند...

 

ماریا جان این اولین ماهی گلی یی هست که برات خریدیم اولش ازش میترسیدی و میومدی تو بغل مامان اما وقتی باهاش دوست شدی دیگه دست از سرش بر نمیداشتی همش میخواستی باهاش بازی کنی و بگیریش...                                                                               

الان میگیرمت فرار نکن من از تو زرنگترم...

ماریا خانم در حال کمک به مامن برای خونه تکونی...

آره من دارم به مامانم کمک میکنم...................                                    

پسندها (2)

نظرات (15)

حمید
16 اسفند 92 14:08
تقدیم به شما که همه زندگی من هسنید
مامان اسیه
پاسخ
عزیزترینم!هر روز با صدای زنگ در خانه مان قلب من و ماریا تندتر می تپد چرا که منتظر آمدنت به خانه ایم... تو با بودنت در کنارمان به سر تا سر وجودمان آرامش میبخشی و من در کنارت احساس میکنم خوشبخت ترین زن هستم زیرا که پاکی و صداقتت را با تمام وجود می ستایم
مامان ارغوان
18 اسفند 92 9:24
ایشالاه شادی ساکن همیشگی خانه ی شما باشد[گل
مامان اسیه
پاسخ
ممنونم از دعای خیرتون امیدوارم که شادی ساکن خونه ی همه باشه مخصوصا شما دوست عزیز
مامان الیار
18 اسفند 92 16:30
مامان اسیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مینا مامان روشا
20 اسفند 92 14:00
عزیزم پیشاپیش تولدت و عیدت مبارک
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله عید شما و روشا جونم مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشین
مامان آوینا
21 اسفند 92 13:38
عزیزم شما با آوینا تقریبا هم سن هستی می تونید دوستای خوبی واسه هم بشید .ماشااله شیطونی یا
مامان اسیه
پاسخ
حتما خاله جون معلومه که دوستای خوبی میشیم مخصوصا اینکه ما باهم همشهری هم هستیم
مریم (مامان ارمیا )
22 اسفند 92 3:51
آسیه جون پیشاپیش عیدت مبارک وخسته نباشی براتون تو سال جدید بهترینها رو آرزو دارم شرمنده اینقدر دیر بهتون سر زدم ،خیلی درگیرم دوست خوبم
مامان اسیه
پاسخ
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک ایشاالله که سال خوبی داشته باشین خوشحال شدم که بهم سر زدی نگرانتون شده بودم امیدوارم که همیشه خوب باشید
خاله معصومه
23 اسفند 92 17:31
عزیز دلم داری روز به روز خوشگل تر و بامزه تر میشی كمك ماماني هم ميكني ایشالا سال خوبی رو در کنار مامان وبابای مهربونت در بيش داشته باشی
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم !!!!!ایشالله شما هم درکنار عمو علی و عزیزی النازم سال پر از خوشی و سلامتی داشته باشین
مامان ارغوان
28 اسفند 92 16:34
تولدت مبارک خاله عیدتونم مبارک
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جونم عید شما و ارغوان جونم هم مبارک باشه
مامانی درسا
1 فروردین 93 2:51
عزیزم سال نو و سالروز تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالله که برای شما هم سال خیلی خیلی خوبی باشه
مامان آیهان کوچولو
1 فروردین 93 10:04
تولدت مبارک خانوم کوچولو
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جونراستی آدرس وبلاگتون نامعتبره لطفا دوباره برام بذارید
مامان آروین
1 فروردین 93 14:18
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان اسیه
پاسخ
از شما دوست عزیزم ممنونم امیدوارم که شما هم در کنار خانوادهتان بهترین سال رو همراه با خوشبختی سپری کنید
فرشته ام "امیرحسین"
10 فروردین 93 16:14
سلام عیدتون مبارکتولد ماریا خانم خوشگل و ناز هم مبارک باشه انشاله سالی پر از خیر و خوشی و سلامتی داشته باشید ممنون از اینکه به ما سر زدید. من با افتخار لینکتون کردم
مامان اسیه
پاسخ
سلام به شما دوست عزیز از اینکه به ما سر زدید ممنونم امیدوارم که سالی خوش در کنار خانواده تان سپری کنید
مامان ترنم
16 فروردین 93 12:48
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامان اسیه
پاسخ
سلام دوست عزیز سال نو به شما هم مبارک امیدوارم که سال خوبی داشته باشید
مامانی هیما
17 فروردین 93 12:39
ای جونم قربونش بشم این دخمل نازو، اولین عیدت مبارک عززززززیززززززززززم
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون عید شما هم مبارک
مائده(ني ني بوس)
27 فروردین 93 23:08
وااااي قربونت برم خاله چقدر تو بلايي