ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

عزیزی الناز تولدت مبارک!!!

1392/6/14 14:01
نویسنده : مامان اسیه
781 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز چهاردهمین روز مرداد هست روز تولد الناز اما الناز از ما دوره و پیش ما نیست برای همین من این عکسا رو ازت گرفتم و گذاشتم توی وبلاگت تا الناز تو رو ببینه و تو هم تولدش رو بهش تبریک بگی.

اینم یه عکس از الناز خشکلم...خاله قربونت بره عزیز دلم !کاشکی روز تولدت پیشمون بودی...

 

توی فکلم که بلای تولد عزیزی النازم سی سی بخلم...

 

 عزیزی الناز  تولک ٧ سالگیت مبالک ! من و علوسکام این گل خسکل رو به توتکدیم میکنیم...هوراااااااااااا!

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز
28 آبان 92 14:07
مرسي عزيزي ماريا وخاله مهربانم كه تولدم را بهم تبريك كفتيدمن هم خيلي دوسستتون دارم و دلم براتون تنك شده عزيزي ماريا من هم يك شعر برات مى خوانم Sinterklaasje bonne bonne bonne, Gooi wat in mijn lege lege tonne, Gooi wat in mijn laarsje, Dank je Sinterklaasje!
مامان اسیه
پاسخ
اللهی که من قربون تو الناز گلم برم چه شعر قشنگی گفتی عزیزم