ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

ناز دردونم روزت مبارک!

1392/6/18 10:40
نویسنده : مامان اسیه
296 بازدید
اشتراک گذاری

از روز اول که قدم های نازنینت را در وجودم نهادی دلم را لرزاندی و من دیوانه وار منتظر آمدنت بودم تا اینکه پا به عرصه ی وجود نهادی...

و امروزتو را با تمام وجودم می ستایم زیرا که با آمدنت بهترین نام دنیا را به من بخشیدی و من با تو طعم زیبای مادری را چشیدم...

دخترم! با تو دانستم که مادر به مانند شمعی ست  که برای زنده ماندن شعله اش میسوزد...

نازنینم بهترین روزهای جوانیم را برایت سپری میکنم بی آنکه به گذر عمرم نگاهی بیاندازم به امید فردایی روشن برای تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان ارمیا
21 شهریور 92 2:42
عزیزم روزت مبارک


مرسی خاله جون!
مامان آروین
22 شهریور 92 12:57
فرشته کوچولوی نازم امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری ودر کنار پدر و مادر گلت
به تمام خواسته های قشنگ زندگیت برسی
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسیدمیشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید
روزت مبارک

خیلی ممنونم خاله ی مهربون!شما خیلی زیبا می نویسید نوشته ها تون واقعا به دل می شینه!