ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

آخ جون بازی!

1392/6/25 1:16
نویسنده : مامان اسیه
329 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باهوشم به چی نگاه می کنی؟

مامانی این جا هم که 5ماه و 20 روزته و داری تمرین دس دسی میکنی....

ای جانم فدای اون دست خوشمزت بشم...

خانمم عافیت باشه!بعد از حمام خیلی سرحالی ها!!!!

بالاخره بعد از این همه مدت گرفتاری یه روز جمعه بابایی تونست ما رو ببره تو دامن طبیعت روز خوبی بود خیلی خوش گذشت تو هم خیلی سر کیف بودی و برای خودت بازی میکردی...


مامانی به چی نگاه میکنی؟

خسته نباشی دخترم توی این طبیعت در کنار این آب روان زیبا خواب خیلی می چسبه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

SARA
25 شهریور 92 1:45
سلام

وای مامانش دختره نازی داری

خدا حفظش کنه

دعاا کن نی نی منم زود بیاد تا عکساشو بذارم تو وبلاگش

بهم سر بزن

منتظرم...

با اجازه لینکتون کردم






سلام دوست عزیزم1خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زدیدآدرس سایتتون نا معتبر هست لطفا دوباره برام ادرس بذارید
مامان ارغوان
25 شهریور 92 12:28
ماشاالله.عزیزم.ممنونم به وبلاگ ارغوانم سرزدین.منم لینک کردم


دوست مهربانم به وبلاگ ما خوش اومدید! ادرس سایتتون نامعتبره لطفا دوباره برام بفرستید
مامان پندار
25 شهریور 92 15:10
وایی ماشالله به این ناناز دخمل عاشق عکسش توی روروئکش شدم ..... از طرف من بوسش کن
همیشه بیا پیشمون


دوست نازنینم سلام ممنون نظر لطفتونه!شما هم پندار عزیزم رو ببوسید
مامان روشا
26 شهریور 92 23:25
سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین


سلام عزیزم با کمال میل شما رو لینک کردم
مریم مامان ارمیا
27 شهریور 92 2:16
ای جوووووووونم ،آخه شما چقدر عسل هستی خاله.
ایشالله همیشه به گردش و خوشی


خیلی ممنون خاله جون! حتما از طرف من ارمیا جون رو ببوسید
SARA
27 شهریور 92 11:41
سلام مامان ماریا... اینم آدرس وبلاگ گل پسره... منتظر نظرهای خوبتون هستم.
مامانی
28 شهریور 92 16:35
وای عززززززززیزممممممممم ...
چقدر نانازی آخه بچه جون
شیطون بلا


عزیزم مرسی نظر لطفتونته!
Khaleh Masoomeh
28 شهریور 92 18:04
فدات بشم عروسك من ١٠٠ تا بوس

http://www.frametoy.com/photo-frame_1473-Disney-Princesses.htm#share

خاله معصومه ی مهربون خوش به حال ماریا که خاله ی به این خوبی داره که اینقدر هواش رو دارهاز طرف من وماریا الناز گلم رو ببوس!!!!!!!!!!!
مامان ارغوان
30 شهریور 92 12:42
مائده(ني ني بوس)
8 مهر 92 15:35
يعني بايد بعد از حموم تو رو خورد


مرسی که به ما سر زدید
مامان ارغوان
14 مهر 92 8:11
خوشگل خانوم نیستی چند وقته


سلام دوست عزیزمممنون که به یادمون بودید مدتیه که خیلی گرفتار ماریا هستم به زودی بهتون سر می زنم
مامان روشا
16 مهر 92 18:08
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک
از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما...


ممنونم خاله ی مهربون
مامان آروین
19 مهر 92 11:05
ملوسک من دختر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی



ممنونم از دعای خیرتون
سجاد (پسرخاله ماریا)
20 مهر 92 13:16


سلام به ماریای خوشگل

آقا این دخترخاله ما خیلی بازیگوش و دوست داشتنیه ، من که هروقت میرم پیشش کلی بازی میکنیم میگید نه از خودش بپرسین

ماریا یادته چقد بازی کردیم؟ بازم بیام بازی کنیم؟!!






سلام پسر خاله ی مهربونم ممنون که به وبلاگ من سر زدی مامانم خیلی دوست داره ها همیشه از خوبیهات میکه بازم بیا خونمون من عاشق بازی کردنم




مامان آریو برزن و آرتین
13 آبان 92 15:43
خدا حفظش کنه
چه جیگیریه ماشاالله


ممنون که به ما سر زدید ما شما رو لینک میکنیم
مامان فاطمه(مامان آیرا )
12 آذر 92 11:08
وای قربونت برم خاله جون چقد تو نازی.هورا چقد عکس ...دست مامان آسیه جون درد نکنه . ایشالا زیارتت قبول شه نازگلم .دل من و آیرا کوچولو خیلی واست تنگ شده ...پاشو بیا خونمون دیگه. راستی به عمه جون هم سلام برسون .ماشااله به این گل پسرمون اقا پدرام.مامان اسیه مرسی عکس پدرام کوچولو رو گذاشتی دوس داشتم ببینمش