ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

اولین مسافرت دخترم

1392/8/14 22:18
نویسنده : مامان اسیه
476 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این بار زیارت امام رضا حس و حال عجیبی داشت این اولین باری بود که تو چشمات به حرم امام رضا افتاد روز اول بردمت روبروی گنبد امام رضا  گفتم:

ای آقا این دختر کوچیک من از راه دوری اومده پیش شما

تا برای اولین بار به شما سلام کنه و شما رو زیارت کنه

اومده تا با این زبون کوچیکش با این نگاه معصوم ولبخند ش

پیش شما دعا کنه و ازتون خیلی چیزا رو بخواد.............

خلا صه دخترم این بار تو بهانه یی بودی برای اینکه واقعا از ته دلم اشک بریزم و پیش امام رضا برای همه ی کسایی که دوسشون دارم دعا کنم و ازش بخوام که به معصومیت و پاکی تو نگاه کنه و دعاهای منو برآورده کنه.

 

یه روز صبح که داشتیم از حرم برمیگشتیم هوا بارونی بود این اولین تجربه ی بارون برات بود از تو بغلم کاملا بر میگشتی تا بارون به صورتت بخوره

اینم از یه آقا هاپو که وقتی طرقبه بودیم می ومد تا بهش به به بدیم فکر میکردم ازش بترسی اما خیلی با تعجب بهش نگاه میکردی و ذوق میکردی

 برگشتنا هم یه دو روزی اصفهان بودیم . اینم از چهل ستون اصفهان البته اولش خیلی دختر آرومی بودی اما همین که وارد موزه شدیم خوابت گرفت و شروع کردی به گریه کردن برای همین من خیلی سریع نگاه کردم و اومدم بیرون تا تو رو بخوابونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهره مامانی مرسانا
15 آبان 92 10:55
ای جونم چه با نمکی نازگل خانم


نظر لطفتونه عزیزم
مامان ارغوان
15 آبان 92 12:44
زیارت قول زایر کوچولو


ممنون قبول حق باشه
مائده(ني ني بوس)
15 آبان 92 14:29
زيارتت قبول خاله جون


مرسی خاله جون
مریم مامان ارمیا
16 آبان 92 3:39
زیارت قبول عزیز دلم
مامان اسیه
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان روشا
25 آبان 92 13:03
زیارت قبول عزیزم.ایشالا همیشه به تفریح و شادی
مامان اسیه
پاسخ
ممنونم
خاله معصومه
28 آبان 92 15:00
جيكر خاله زيارتت قبول ،قربونت برم !با اون قلب پاك و معصومت برأي ما هم دعا كردي
مامان اسیه
پاسخ
وای که خاله جون چقدر جاتون خالی بود توی حرم حس و حال عجیبی داشت ما اونجا خیلی براتون دعا کردیم مخصوصا مامانم که همش جلوی چشماش بودین
سجاد (پسرخاله ماریا)
1 آذر 92 22:13
زیارتت قبول ماریا نازنازی، مبارکت باشه اولین زیارتت، سلام ما هم رسوندی به امام رضا؟ دیدی چقدر سفر کیف میده ، منم عاشق سفررفتنم.
خاله معصومه
13 آذر 92 0:51
قربون دختر كلم برم دست مامان و بابا كرفتي قدم بر مي داري خوش تيب خاله
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
24 فروردین 93 15:54
سلامم اسیه جان دخترت نازه خیلی دوست دارم برم مشهد آفرین به دختر نازت [پاسخ
مامان اسیه
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه انشا الله که امام رضا بطلبتتون و برید زیارت راستی اگه وبلاگ دارید آدرسشو بدید تا ما هم بهتون سر بزنیم