ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

اولین مروارید دخترم

1392/8/28 1:29
نویسنده : مامان اسیه
508 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هفت ماه و بیست و هشت روزته تقریبا یه هفته یی میشه که از غذا فراری هستی و فقط شیر میخوری یه سه شبی هم هست که تاصبح میخوای شیر بخوری تا اینکه امروز عصر گفتم ببرمت دکتر وقتی که داشتم صورتتو میشستم که آمادت کنم یه لحظه دستم رو کردم توی دهنت رو دیدم که اولین دندونت جوونه زده وای عزیزم چقدر خوشحال شدم فورا بابایی رو صدا زدم و گفتم بیا که دخترم دندونش بیرون اومده اونم از خوشحالی کلی ذوق زده شده بود عزیز دلم بهترین لحظه های زندگی من و بابا همین روزا ییه که در کنار توییم و هر روز بزرگ شدن تو ما رو کلی ذوق زده میکنه .عزیز دلم اولین مرواریدت مبارکت باشه یادت باشه که باید از دندونات خوب مواظبت کنی چون به راحتی در نمیاد هم خودت اذیت میشی و هم من . راستی آش دندونت هم یه سه هفته ی دیگه که خاله معصومه اومد درست می کنم...

 

پسندها (1)

نظرات (7)

خاله معصومه
30 آبان 92 0:03
الهیییییییی قربونت برم من عزیزم. مبارکت باشه. ایشالله همه دندونات راحت و خوب در بیاد.
سجاد (پسرخاله ماریا)
1 آذر 92 22:23
سلام ، مبارکت باشه اولین دندونت ، کم کم لذت جویدن رو میفهمی ! خیلیییییی مواظبشون باش!! همین روزا میام یه بازی درست و حسابی میکنیم!!!
مامان آروین
2 آذر 92 12:36
مباااااااااااااااااااااااارکه هزار مرتبه شکر دیگه عسل خانوم ماهمون هم شد جزء کباب خورا
مینا مامان روشا
2 آذر 92 13:55
اولین مروارید مبارک ماریا جوووون
الناز
6 آذر 92 11:30
انار دونه دونه ماريا دارم یه دونه قشنگ و مهربونه انار دونه دونه چند وقتیه که ماريا گرفتار دندونه انار دونه دونه توی دهان ماريا يهگل زده جوونه گل نگو مرواریده مثل طلای سفیده تقديم به عزيزي ماريا
مامان الیار
11 آذر 92 17:16
سلام عزیزم چه وبلاگ خوشگلی داریداگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک داشته باشیممنتظریم