ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

عسل مامان هشت ماهگیت گل باران!

1392/9/13 1:27
نویسنده : مامان اسیه
563 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ماهها سپری میشن وتو هر روز بزرگتر از دیروز میشی و من هر روز بیشتر عاشقت میشم  عاشق لحظه هایی که تورو تو آغوشم میگیرم و تو رو از شیره ی وجودم سیر میکنم و همین طور عاشق لحظه یی که تو من رو با اون نگاه معصومت نگاه میکنی  و همین طور عاشق لحظه یی که در بین همه ی آدما با نگاهت منو دنبال میکنی منو میخوای...  این روزا خیلی خیلی خوشمزه تر شدی طوری که من و بابایی واقعا دوست داریم بخوریمت وای عزیز دلم عمر مامانی! اینقدر قشنگ قهقهه میزنی که هر چی میبوسیمت سیر نمیشیم اللهی که من فدات بشم با اون دست زدنت که هر بار که دست میزنی قند تو دل من و بابایی آب میشه نمیدونم چطور این روزا رو برات بگم وای که چقدر زبل شدی وقتی داریم در موردت حرف میزنیم بر میگردی و با دقت گوش میدی وقتی هم باخودت حرف میزنیم انگار همه چی میفهمی و با دقت گوش میدی همین که صدات میزنم ماریا فورا بر میگردی نگاه میکنی و میخندی وقتی باهات بازی میکنیم قه قه میخندی و ذوق میکنی اللهی که من قربون ذوق کردنت برم مادر ....اما وقتی میریم مهمونی یا کسی میاد خونمون غریبی میکنی و گریه میکنی ...

اللهی من فدات بشم  که چقدر عاشق باباتی همین که ظهر ها از سر کار میاد تا صدای زنگ در رو میشنوی میفهمی که باباست و کلی ذوق میکنی بعضی وقتا هم به من نگاه میکنی و میگی بابا  بابات هم  که هنوز ازدر نیومده تو همین که ذوق کردن تو رو میبینه از خوشحالی همه ی خستگیش بیرون میره  بعد هم از در نیومده داخل تو رو بوس بارون میکنه و بعد هم میبره تا در کوچه میگردونه آخه مامانی  تو اینقدر خوشمزه شدی که شدی نفس بابایی وحسابی خودتو تو دلش جا کردی...

اینم از عکس نازنین دخترم در حال دست زدن

 

 

پسندها (1)

نظرات (11)

خاله معصومه
13 آذر 92 1:07
قربون تو برم خوشكل خانم داري دست ميزني عزيزم ماشالا روز به روز خوشكل ترو بامزه تر ميشي
مامان ارغوان
15 آذر 92 22:31
مبارک ها باشه بادووم ایشالله جشن .800ماهگیت عزیزممممم
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:49
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
مامان ترنم
19 آذر 92 13:45
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید ماشالا شما هم دخمل نازی دارید با افتخار لیکتون می کنم
مامان الیار
23 آذر 92 23:37
قربون این دخمل خوشگل برممیبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
مامان الینا
24 آذر 92 14:58
الهی بگردم این شکلات خوردنی رو ماشاالله عزیزم با افتخار لینک شدین
مامانی
30 آذر 92 13:37
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز یلدا مبارک
زهره مامان مرسانا
6 دی 92 17:57
هشت ماهگیت مبارک ناناز خانم
مامان آروین
9 دی 92 22:45
سلام دختری خوشگل نازنازیم سلام دوست عزیزو ماهم اسیه جان با تاخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم همینطور با شکوه زیبا جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
مامان فاطمه
21 دی 92 22:57
ای جیگرت برم جوجه...
مامان ارغوان
28 دی 92 16:04
کلی وقته نیستی خانوم !خوبید