ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

نه ماهگی

1392/10/29 1:07
نویسنده : مامان اسیه
525 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام میکنم خدمت همه ی دوستای نی نی وبلاگی از اینکه این مدت به وبلاگ ما سسر میزدید و برای دخترم نظر گذاشتید ازتون ممنونم و باید منو ببخشید که نتونستم تو این مدت بهتون سر بزنم اما بریم سراغ ماجراهای ماریا خانم در نه ماهگی ...دختر مامان نه ماهگیت خیلی خوشمزه تر از قبل شده بودی آخه کلی برامون حرف میزدی کلمات جدید یاد گرفته بودی یه دو هفته یی که الناز پیشت بود حسابی باهات بازی میکرد و باهات حرف میزد تو هم یک دو ازش یاد گرفتی تا ازت هم دور میشد اسمش رو صدا میکردی و میگفتی النا  اللهی فدات بشم مامانی که هنوز هم بعضی روزا صداش میزنی از بس الناز تو رو راه میبرد یاد گرفتی خودت کنار مبل بون کمک بایستی ...

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ارغوان
29 دی 92 12:27
9 ماهگیت گل بارون گلم
مامان اسیه
پاسخ
خیلی ممنون راستی خاله جون ارغوان کوچولو رو هم بوس بارون کنید
خاله معصومه
3 بهمن 92 15:45
قربون اون خنده هات و حرف زدنت بشم خاله و الناز دلشون برات يك ذره شده الناز هر شب سراغت راه ميكيره ميكه جه روزهاي خوبي بود دوست دارم دوباره بيشششون بركردم
مامان اسیه
پاسخ
خاله جونم ما هم دلمون براتون یه ذره شده من هر روز الناز رو صدا میزنم چند روز پیش هم با مامانم رفته بودیم پارک یه دختر اندازه ی الناز رو دیده بودم فکر میکردم که النازه اینقدر ذوقش میکردم از اون روز تاحالا از صبح تا شب از مامان و بابام الناز رو میخوام و هی صداش میکنم مامان و بابام هم میگن من عاشق الناز هستم