ماریا جون ماماریا جون ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ماریا بهار زندگی مامانی و بابایی

گل مامانی ده ماهگیت مبارک!!!

1392/11/16 18:49
نویسنده : مامان اسیه
707 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ده ماهگیت هم تموم شد و تو یک ماه دیگه بزرگتر شدی تو این ماه دستت رو به مبل یا میز میگیری و راه میری حسابی هم شیطون شدی خدا نکنه که دستت به یه چیزیی برسه مرتب منو صدامیزنی و میخوای پیشت باشم وقتی هم میافتی رو گریه الناز رو صدا میزنی... 

 

 

تاتی مامانییییییییییییییییی................................

آخه من چند بار بگم من کلاه دوس ندارم......

اینم آخر و عاقبتش...........................................

 

 

اینم یه عکس از من و ماریا خانم در بازار وکیل که ماریا خانم دوست داره تاتی کنه ...

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

خاله معصومه
17 بهمن 92 18:22
Ey janam fadat besham delam Barat Yek zareh shodeh chand shab pish khab mididam dari rah miri va man baghalet mikardam mibosidamet aziz delam cheghadr khoshekeli va Che lebas ghashangi poshidi
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله معصومه ی مهربونم منم دلم براتون یه ذره شده
Elnaz
17 بهمن 92 18:27
عزيزي ماريا دوستت دارم افرين ياد كرفتي تنهايي راه بري
مامان اسیه
پاسخ
آره عزیزی الناز ببین دستم رو میگیرم به مبل راه میرم خودت یادم دادی دیگه عزیزی من دلم برات تنگ شده همش میگم النا
مامان ارغوان
19 بهمن 92 9:27
عزیزم 10 ماهگین گل باران
مامان اسیه
پاسخ
مرسی مامان ارغوان گل
زهره مامان مرسانا
22 بهمن 92 12:57
ملوسکم ده ماهگیت مبارک همه بچه ها مثل اینکه از کلاه بدشون میاد
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مائده(ني ني بوس)
23 بهمن 92 14:58
چقدر اون لباس اوليت مثل خودت نازه
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون چشاتون خشکل میبینه
مامی آنا
23 بهمن 92 15:53
عزیزم چقدر تو بانمکی ماریای خوشکل.چقدر لباس بافتنیش بهش میاد ماشااله.مامانی از طرف من ببوسش
مامان اسیه
پاسخ
ممنونم خاله جون شما لطف دارید خوششحال شدیم که به ما سر زدید
مامان آیرا
26 بهمن 92 15:39
وای خاله جونم چقد این لباست مث خودت ماهه.دست مامان آسیه درد نکنه که انقد باسلیقه است .. وقتی تو رو توی این لباس دیدم ناحوداگاه بهار اومد تو ذهنم مثل یه نهال کوچولو شدی که تازه شکوفه کرده..قربونت برم ..
مامان اسیه
پاسخ
وای خاله جون ممنونم که اینقدر ازم تعریف کردین چشماتون خشکل میبینه
مامان آوینا
29 بهمن 92 23:55
عزیزم شما با دختر من تقریبا هم سن هستید .دختر من 7روز کوچکتر از شما هست
مامان اسیه
پاسخ
آخ جون یه دوست هم سن!!!
خاله معصومه
3 اسفند 92 2:23
قربون تو برم عروسك من با اين نكاه قشنكت كنار مبل ايستادي
مامان اسیه
پاسخ
مرسی خاله جون